Det var en gång en blogg

 

 

Hej alla där hemma.
Eftersom jag inte bloggat så flitigt och ni kanske undrar vad jag gör under dagarna så har jag bestämt mig för att lägga ner lite tid på mitt bloggande framöver. Det sägs att en bild säger mer än tusen ord, men jag känner ändå att jag vill komplettera bilderna på facebook med några väl skrivna rader på bloggen. Det går inte en dag utan att jag tänker på er där hemma, min släkt, familj och alla andra som jag gillar. Jag saknar att ta bilen till morfar, när mormor kommer och hälsar på, farmors goda mat, min lillasyster även om vi endast klarar av varandra i en halvtimme åt gången, jag saknar min katt, mina kaniner, mamma och pappa och att kunna dricka oboy hemma hos Alve. Men jag vill inte hem, nej jag trivs bra här i fjärran länder. Jag måste dock be er om en sak, och ni måste lova att hålla den. Håll er friska och glada tills jag kommer hem, jag vill träffa er alla i Maj!

Nu när vi har den biten avklarad så kan jag tipsa er om en annan bra blogg, nämligen min kära vän Anns blogg. Ann är en av de tjejer jag reser med och hon är mycket flitigare med uppdateringarna än vad jag är. Ni hittar henne på  http://annthilderkvist.blogspot.com/. Hon har även lagt in en film från lägenheten vi bor i, den är sevärd och rolig.

Innan jag stänger bloggverkstaden för idag så tänkte jag ge er ett smakprov på vad som komma skall. Därför är här några punkter som jag kommer utveckla vidare vid ett senare tillfälle.

  • Moreton Island
  • Stradbroke Island
  • Brisbane
  • Mitt vardagsliv

Jag kommer säkert på fler spännande saker att skriva om så håll ögonen öppna!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0