Internetproblem och kommande resplan


Jag vet att jag lovade er bilder men vårt internet är alldeles för dåligt så det går inte att ladda upp bilder på varken bloggen eller facebook. Fick kämpa för att ens ladda upp bilden ovan. Ni får så snällt vänta ett tag till. Idag är det torsdag, Australia Day, men klockan är efter tolv så jag ska snart sova. På måndag lämnar vi brisbane för att fortsätta vår resa upp mot cairns. Vi ska göra flera roliga stopp på vägen och jag är väldigt glad och förväntansfull på tiden som kommer. Vi ska till exempel:
  • Åka till Fraser Island och campa, köra fyrhjulsdrivet på stranden och i skogen, bada i klarblå sjöar och titta på Dingos (vildhundar)
  • Åka på en tredagars segelbåtstur till Whitsundays ösystem och snorkla, segla, sola och njuta på stränder som Whitehaven Beach!
  • Ta dykcert i Cairns och åka ut med en båt i två dagar och dyka på stora barriärrevet med allt vad det innebär.
  • Åka till Great Keppel Island och Magnetic Island och snorkla direkt vid stranden
  • Åka forsränning nerför Tully River - hjälp!
  • Fallskärmshoppning på Mission beach - ännu mer hjälp..

Man lever bara en gång heter det så jag vill faktiskt inte snåla eftersom jag förmodligen aldrig kommer komma hit igen. Iih, jag ska ta dykcert. Det känns faktiskt riktigt riktigt roligt. Kan knappt vänta! Vill ni veta något om platserna såhär innan så rekommenderar jag att googla på de tjocka orden. Saknar er men jag lovar att njuta för er också! Och vi ses ju om några månader! Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0