Stora Barriärrevet

Hej! Nu är jag på en båt någonstans utanför Cairns. Det är dag nummer fyra av vår dykning, de två första var på land i en pool. Vi ska vara på båten imorgon också men då är vi certifierade dykare, vi blev det idag. Jättehäftigt. Ikväll ska vi dyka nattdyk och se hajar och dylikt. Jag har sett hajar, stingrockor, Nemo, Doris och jättemånga vackra koraller. Igår när vi snorklade började ann skratta jättemycket, man vet inte vad man ska göra så fint det är ibland. Snart ska vi få lite mer information sedan ska vi dyka själva. Man har blivit ihopparade två och två för att det ska vara säkrare, jag och Ann är ett par och Vickan hamnade med någon kille från Schweiz. Men han är jätterolig så hon klarar sig. Alla på kursen är verkligen jättesnälla och roliga. Nu måste jag gå, Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0