Sista veckan i landet i fjärran

Idag bokade jag och Viktoria flygresan hem. Ann har bestämt sig för att stanna och jobba inom galoppvärlden, jag önskar henne all lycka. Viktoria måste hem och skriva intagningsprov till veterinärlinjen och jag kände att det var dags att mitt äventyr slutade. Inte så att jag inte trivs här men min magkänsla säger åt mig att komma hem. Men för att dra ut på det hela lite till bokade vi elva dagar i Bangkok på vägen hem. Det blir lite shopping, läs mycket, och även lite sightseeing och Thailändsk kultur.

Flyget lämnar Sydney på lördag så imorgon ska vi byta boende till ett hostel nära stranden. Just nu bor vi på ett ganska sunkigt hostel fast man har vant sig nu efter 6 nätter. Men eftersom det är vår sista tid tillsammans på ett tag, eftersom Ann ska stanna, så kände vi att vi ville byta.

Nåväl, jag skriver mer vid ett senare tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0