11-09-29

Idag har vi köpt en bil. Fast först fick vi åka tåg i 40 minuter för att komma till bilhandeln. Allt är så mycket billigare om man kommer ut från Sydney. Vi hittade en vit toyota Camry som var helt okej och dessutom billig. Förhoppningsvis så klarar den hela resan men det ska nog inte vara så svårt. Det var vickan som fick provköra. Jag vågade inte än, man kör ju helt bakvänt! Och där blinkersen sitter i sverige satt vindrutetorkaren så varje gång hon skulle blinka så startades den. Jag borde tillägga att vi inte har köpt den helt än, vi har bara betalat 3000kr för att paxa den. Vi ska hämta den på måndag. Jag har även satt mig i en fläck med okänd svartbrun substans på tåget så jag fick en fläck på mina byxor. Lovely. Jaja. Ska lägga in dem där bilderna nu om det går idag. Nehe, det gick inte nu heller. Ska prova igen senare. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0