11-09-28

Idag regnade det igen. Det känns som dålig reklam för Australien med allt detta regnande. Jag köpte en ny tjocktröja, känns också som att det inte riktigt passar in i min bild av Australien. Jag får helt enkelt hålla ut och längta till sommaren, då jag säkert kommer klaga över olidlig värme istället. Vi har alla tre drabbats av rumsjukan som vi kallar det. Det är något med vårt rum som gör oss hesa, hostiga och snuviga. Mögel? Damm? Jag har ingen aning. Min hypotes är mögel eftersom vi bor bredvid badrummet. Dålig fuktspärr kanske? Men mögel borde synas tycker man. Vi har även fått besök av världens största kackerlacka, alltså enorm! Dem kommer in när man har fönstret öppet. Usch. Men stället är ändå helt okej så tro inget annat. Jag postar lite bilder från veckan som har gått. Några fina dagar har vi allt fått. Verkar inte ha internet på min sida så bilderna får vänta. Då har ni något att se fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0