11-09-27

Idag har vi varit på bondi beach. Det är nog australiens mest kända strand och det finns till och med ett tvprogram som utspelar sig på stranden. Det blåste lite för mycket när vi var där så vi stannade inte så länge. Vattnet var iskallt dessutom eftersom det bara är vår så att säga. Jag tror inte ens vi blev solbrända, kanske lite. För er som inte har facebook och redan har läst det så har jag fått ett nytt mobilnummer som man kan nå mig på om det skulle behövas. +6140496517 är det, glöm inte tidsskillnaden om ni ringer. Jag ska lägga in lite fina bilder senare. Har gått ifrån min kortläsare, den ligger i min säng och jag är på Mc Donalds. Deras internet är inte det bästa men det är iallafall gratis.

Och för morfar som undrade vad det var i trädet i det förra inlägget så är det flygande hundar. En typ av fladdermöss men dem är jättestora. De hängde där i botaniska trädgården och tittade på oss, lite läskigt var det.


Kommentarer
Postat av: morfar

Vi väntar på bilderna. Hoppas ni trivs där och har kul.

Det där med tiden; kan du lägga in en klocka till i Bloggen med "er" tid och behålla den andra kvar?

Den du har med nu är med vintertid men den blir rätt i slutet på oktober.

2011-09-27 @ 23:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0