IKEA-Fredag



Idag har jag varit på IKEA och storhandlat. Blev arg på mig själv några gånger för att "ljusen brukar alltid ligga här!" Sen kom jag på att detta IKEA:t ligger i Uppsala och inte i Malmö, därav lite annan ordning bland sakerna. Efter tre månader hemifrån borde man komma ihåg att man inte är hemma. Jag köpte påskblommor, det ska bli så fint! Ska springa ut sen i natt och "låna" lite jord från krukorna i trapphuset, det ingår säkert i hyran.. Kändes onödigt att köpa en hel säck när jag bara behöver drygt 2 dl. Köpte fyra skålar också, 5kr stycket. Men ja, allt jag köpte finns ju på bilden så jag behöver inte förklara så noga. Köpte en hemlig grej också till en viss persons födelsedag och den är inte med på bilden. Spännande. Nu ska jag gå och pilla på mina fina nya saker. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0