110308



Jag kom inte på någon fyndig rubrik så det fick bli som det blev. Mina påskliljor växer så det knakar. Det är jätteroligt, de är mina husdjur i brist på annat. Det kommer bli såå fint när dem slår ut, hoppas det blir innan den femtonde för då åker jag hem.

Jag var ute och joggade innan. Jag klarade mig i 40 minuter, hur långt det nu blir, utan att trilla på de isiga vägarna. Men när jag väl slappnade av och trodde att jag hade klarat mig så föll jag pladask - utanför porten! Så himla typiskt. Men det blev bara lite skrubbsår så det är ingen fara, tyckte det var lite onödigt bara. Jag var ju nästan hemma.. Jaja, efter det blev det såklart stretching, det känns som att mina ben har krympt ihop. Inte bokstavligt talat såklart, men att jag har blivit oerhört ovig. Det får bli ändring på det.

Dagens middag blev potatismos med stekt falukorv eftersom en viss person, även känd som min mamma, glömde maila receptet på korv stroganoff. Fy på dig. Fast det var gott ändå. Fast det blev potatismos för tre dagar, men det gör inget. Inga semlor har jag fått i mig, får handla en imorgon. Då ska jag gå på stan och handla bland annat en miniräknare. Ett par löparskor med dubb hade inte varit helt fel.. Får hoppas att isen smälter bort snart. Ska bli skönt att komma ner till Skåne om en vecka iallafall, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0