Som en nål i en höstack

Idag var den första dagen i skolan. Det var bra, där fanns trevligt folk från lite överallt i Sverige. No further questions, allt är bra.

Jag var hemma runt halv fyra tror jag och började med att tina upp mina ben (jag gick hem från skolan på 35 minuter, hade följe med en klasskompis) sen fick jag den smarta idén att jag skulle prova gå på Step på Friskis. Okej, 19.00 - då hade jag 2 timmar på mig tills det började. Jag kollade bussarna och kom fram till att 18.21-bussen verkade vara den bästa om jag skulle hinna i någorlunda tid till passet. Så jag diskade undan mitt diskberg samtidigt som jag lagade mat, allt för att spara tid. Sen åt jag och packade min träningsväska. Att hitta rätt kläder är ju inte alltför lätt i min nya garderob, min förra hade fler lådor. Men med tio minuter kvar tills jag skulle gå så kunde jag inte hitta mitt rikskort någonstans, och jag åker inte utan mitt rikskort eftersom det ger mig gratis träning. Jag sprang runt, så mycket man kan springa på 19m², men tillsist fick jag ge upp. Såklart hittade jag kortet men då hade bussen redan gått. Synd när man för en gångs skull var riktigt sugen på att träna. Kanske dags att organisera mina grejer lite bättre? Mm, imorgon kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0