In a land far far away..

Nu sitter jag här i min 19 m² lägenhet och tänkte berätta lite om min första dag i Uppsala. Visserligen sov jag nästan hela bilresan men vad finns det egentligen att skriva om den? Tänk er Småland, mil efter mil av bara skog.

Vi kom fram till att istället för att ta med min cykel upp hit, och utsätta den för vägsalt och slask, så vi köpte en ny på Biltema. Så körde vi så fint iväg med min sprillans nya cykel, bara för att fem minuter senare bli påkörda bakifrån. Min cykel blev skrot. Dålig start på min tid här men nu kan det i alla fall bara bli bättre. Nu är det sovdags för hela familjen Fleischer i min lilla etta. Hörs snart igen. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0