Tristess och fina naglar


Idag fick jag för mig att jag skulle leta upp mitt "fransk manikyr"-set och måla mina naglar. Det blev inte särskilt bra men tillräckligt för att det ska få sitta kvar. Att göra sånnt på salong kostar runt 300kr. Fast då bygger dem kanske på naglarna också.. Anyway, när jag var färdig upptäckte jag att det var små hårstrån på nästan alla naglar. Förmodligen från katten, just typiskt. Men det får väl vara så. Nu låter det jättefult, men det är inte såå hemskt som det låter.

Är förövrigt på ganska dåligt humör. På grund av två anledningar. Den ena känner alla kvinnor redan till om jag skriver såhär och den andra är att jag inte har träffat eller kommer träffa Alve denna helgen. Och att jag inte är 18! Han var ute igår med Vickan, nej jag är inte det minsta orolig över det, men han har roligt medan jag sitter hemma och har tråkigt. Varför kunde inte mamma tryckt ut mig tidigare. För dem som inte vet så fyller jag år dagen innan nyårsafton. Så när jag fick t.ex. köra moped så hade alla andra redan tröttnat på det. Wohoo liksom. Och idag ska Alve flytta. Eller kanske inte flytta helt men flytta sina saker och sånnt. Jag fick inte vara med, tror jag. Jag frågade men fick inget riktigt svar. Jaja, nu är det slut med mitt tjuriga humör. Jag är iallafall nästan helt frisk och har nästan inte huvudvärk.. Jag är iallafall inte förlamad, alltid nått positivt. Pusshaaij på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0