I'm still standing

Även om det inte märks. Men jag lovar att jag inte har dött, jag har bara tagit en låång bloggpaus. Men nu är jag på det igen, tror jag. Vågar inte lova något. Ska se vad jag kan skrapa fram ur mitt liv som jag kan dela med mig av. Jag ska på klassfest  ikväll, vet inte vad jag ska ha på mig. Men jag hittar nog nått. Har fyra alternativ änsålänge.

Annars ska jag väl bara städa idag, och köpa kattmat till Citrus. Det är galet vad den katten äter. Därför har hon dietmat på vintrarna annars blir hon jättetjock. Hon blir så förvånad på våren nämligen när hon fasnar mellan brädorna i grinden. Jaja, pusshaaij. Hörs senare när jag har bestämt vilka kläder jag ska ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0