Svenskalektion

Har lektion nu i Svenska C nu. Vi ska skriva ett miniforskningsarbete om någon historisk händelse. Jag har valt att skriva om oäkta mödrar, deras rättigheter och hur dem hade det. Ganska intressant faktiskt. Men jag fasnar hela tiden. Alve sitter vid datorn brevid mig, men han har spelat spel hela lektionen. Utom när läraren går förbi såklart, då är han duktig och klickar upp sitt worddokument igen. Usch, jag har jättemycket kvar att skriva känns det som. Men vad ska man göra utan inspiration? Det blir inget bra då. Jag vill nämligen ha mvg i svenska c. Nu är det bara tio minuter kvar av lektionen. Jag ska nog göra något annat då. Bilddagboken kanske. Eller hitta något roligt spel. Pusshaaij, hörs kanske senare och ursäkta för att jag inte skrev igen igår. Jag han inte helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0