Resor och sommarkläder

Hej igen, det var ett tag sen sist. Jag är aktiv från och till nu. Det får ni leva med. Jag tänkte dela med mig av min fina klänning som jag köpte på lindex. Jag är förälskad i den, blommigt är min stil i sommar.

Jag ska nog ha den imorgon, hoppas att det blir varmt väder.. Och förresten! Jag sålde min moped i tisdags. Fick 3900kr för den, ska spara pengarna till en resa som alve och jag ska göra. Som det ser ut nu blir det egypten, men jag vet inte vad mamma säger. Det blir nog jobbigt för mig, som blond ung flicka. Men Egypten är så häftigt, med pyramider och så.. Jaja, vi får se. Men nu måste jag duscha, ha det fint. Pusshaaij.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0