iPod och 1årsdag


I fredags (1 Maj) firade jag och Alve 1 år tillsammans. Tiden har gått så sjukt snabbt, jag har inte riktigt hängt med. Men vi har gjort många knäppa saker ihop, han och jag. Det är tur att det finns en till på jorden som är så konstig som jag, inget illa menat.. Jag kan vara rätt underlig ibland, speciellt när jag är trött. Jaja. Jo, och när jag kom till Alve så sa han att jag skulle titta på skrivbordet. Och där låg ett kuvert, och när jag öppnade det så låg där pengar till en ny iPod. Åh, vad jag blev glad. Han är så snällis. Så nu har jag fyllt min nya iPod till hälften med bra musik. Puss på dig bäver, älskar dig jättemycket! Kolla så fin iPod jag har köpt. Nu är jag lyckligast i världen, min förra iPod försvann i en hastig springtur till bussen. Pussihaiij.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Självklart kommer jag ;) hihi ska bli roligt att se hur det är... åh gud va gulligt. Hoppas att ni fortsätter att vara tillsammans länge , ni är ju så söta ihop :)

2009-09-19 @ 19:14:58
URL: http://madeleinestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0