Så länge vi båda andas

Har precis läst ut den fjärde boken om Edward och Bella. Det tog inte ens ett dygn, jag är så lycklig men samtidigt så bedrövad. Okej, jag vet att det inte är normalt att ha känslor för en bok. Men författaren är verkligen en begåvning och en av dem bästa. Hennes böcker står i samma klass som Harry Potter och Sagan om ringen. Visserligen har jag inte läst Sagan om ringen-böckerna men de sägs vara väldigt bra i alla fall, jag har ju sett filmerna..

Men jag ska inte skriva så mycket mer nu för tillfället. Jag ska åka hem från min morfar, där jag är nu, för att prata med Alve när han kommer hem från sin gymnastikträning. Men räkna med en uppdatering ikväll, jag är på blogghumör. Mitt svenskareferat får vänta. Pusshaaij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0