Nu skriver jag igen..

Det är en ny bloggdesign på gång. Jag får se om den blir färdig i helgen, troligtvis inte. Är nog hos Alve hela helgen. Först lite kalas med kompisar på lördag och sedan med familjen och mig på söndag. Fullt upp. Jag har slagit in mitt paket jättefint. Alve blir nog överraskad, vilket jag hoppas. Läs nu inte detta Alve! Sitt nu inte och fundera på vad det kan vara! Sånt vill vi inte veta av. Men förövrigt är jag ganska trött och ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll. Tidigt för att vara en fredag, om en halvtimme hade jag tänkt mig. Är väldigt förkyld och jag tror att det är därför jag känner mig lite yr i huvudet och har huvudvärk. Tittade på Moulin Rouge innan. Den var rätt bra. Har nämligen fixat mitt Windows Media Player så att det går att titta på film. Innan hade jag bara ljudet. Men nu måste jag till busshållplatsen och hämta min cykel.. Kallt! Jag är inte särskilt motiverad, jag fryser, snorar och är jättetrött. Tur att det bara tar tio minuter att cykla hem. Men nu måste jag sluta skriva och klä på mig extra kläder så jag inte fryser till is där ute. Pusshaaij på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0