Livsironi på förstasidan!

Jag upptäckte precis att mitt inlägg låg på blogg.se's förstasida. Vilken mäktig känsla på något sätt. Jag blev så glad att jag glömde bort vad jag loggade in för att skriva. Typiskt mig. Ska testa alla tipsen också, lät riktigt gott :) Ooh just det! Jag skulle berätta om mitt studiebesök på operationsavdelningen på Lunds universitetssjukhus. Jag fick vara med och titta under två operationer utförda av robotar, de var jättehäftigt. Den ena operationen var för att avlägsna livmodern på en patient och den andra opererade man bort prostatan. Det var väldigt intressant faktiskt. Men det låter nog inte lika intressant som det var. Tänkte lägga upp en bild men det får bli imorgon. Ska snart övningsköra till en kompis och då ska vi spela Guitar Hero och se på Twilight. Trevligt :) Förresten, jag har en till sak som jag behöver hjälp med. Jag ska på fest den 28e med karnevaltema.. Vad ska jag ha på mig? Tipsa gärna. Allt från smink till kläder till smycken till färgtema är kanonbra. Men nu måste jag gå, fortsätt läs min blogg för fler mumsiga bilder. Pusshaaij på er! :)


Kommentarer
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "Shining nails♥" och säg vad du tycker om halsbandet jag köpte och om min nagel blev fin ;) då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-03-21 @ 13:08:01
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0