Ibland önskar man att det var 40 timmar på ett dygn

Jag känner mig ganska stressad just nu. Har varit på kalas idag och det var väl roligt men jag har inte tiid. Jag har prov i tyska steg 4 på onsdag och jag måste räkna matte, läsa historia och läsa biologi. När ska jag ha tid till det? Lalala.. Nejnej, jag är väldigt stresstålig ("Få inte panik.. Få inte panik") Jag förstår mig inte på lärare. De lägger alla läxor samtidigt. Men nu ska jag starta vokabel, ett antikt program som har hjälpt mig mycket med alla glosor. Pusshaaij.

Saras att göra-lista:
[ ] Tyska
[ ] Matte
[ ] Historia

Kommentarer
Postat av: s.

Kan känna exakt likadant ibland! att lägga till några timmar på dygnet vore inte helt fel :)

2009-03-21 @ 13:29:47
URL: http://ajslandic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0