Grattis Alve

Sitter vid Alves dator och skriver. Själv är han och duschar tror jag. Nu är han i alla fall 18 och jag känner mig liten igen.. Men jag får se det positivt, jag har gratis tandvård längre! Vad härligt.. Det var väldigt trevligt igår för övrigt. Då hade vi kalas, eller vad man ska kalla det. Alves mamma lagade god lasagne och min chokladtårta blev riktigt lyckad, det är den bästa chokladtårtan som finns. Ni ska få receptet senare idag. Vi ska snart äta, det är vad Alve tror. Men hans familj ska ta honom till en restaurang istället. Men jag vet inte riktigt hur de har tänkt sig scenariot. Alve brukar inte duscha såhär länge, han kanske har drunknat! Näe, man kan inte stå för länge i alves dusch.. Då rinner vattnet ut över hela golvet och utanför badrummet. Det är nämligen bara ett duschdrapperi (stavas det så?). Haha, det är nog saft eller läsk under vänster piltangent för den fasnar vilket är lite störigt. Men nu kommer Alve, och han får inte läsa vad jag skriver. Pusshaaij på er, hörs kanske igen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0