Ajaj..

Det blev inte mer skrivet igår. Alve sov nämligen över, det är hur mysigt som helst. Jag tror inte att jag skulle klara av att bo själv när jag flyttar hemifrån. Jag får i alla fall köpa mig en liten katt, men det ska jag köpa ändå. En ragdoll, det är helt klart världens sötaste katt! Men vet ni vad.. Nej såklart ni inte vet. Jo att jag var ute och joggade innan ikväll, med pappa! Det var riktigt jobbigt att hålla hans tempo, det är en del längsskillnad mellan oss förstår ni. Och så har jag testat beställa lite smått och gott från Yves Rocher. Sju produkter för 200kr, och då fick jag två välkomstpresenter också. Mycket bra klipp tycker jag. Och jag kommer bli såå fin sen när jag får hem det. Men nu ska jag titta på melodifestivalen. Måste slappna av i magen. Det gör jätteont just nu, det kom helt plötsligt. Jag brukar vara ovän med min mage så jag är van, men detta är extremt ont. Usch. Jaja, ska inte klaga. Jag lever och har alla kroppsdelar kvar. Jag svälter inte och har ett hus att bo i, jag borde vara nöjd och ja det är jag väl. Men nu ska jag säga hejdå innan jag spårar ur totalt. Pusshaaij.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0