Varför ha en hund i handväskan, när man kan ha en katt?


Min katt är helt galen just nu. Hon springer på väggarna, rivstartar och håller på. Men hon får sina ryck, rätt ofta dessutom. Och hon ville tydligen med hem till Alve, eftersom hon hoppade ner i min väska. Hon är så söt så.. Fast bilden blev inte så bra och jag hinner inte redigera den, måste snart ta bussen till Lund. Alve sa att jag skulle komma till tågstationen 16.45, det är lite spännande med överraskningar. Speciellt när de kommer från Alve, han har så många knasiga tankar i huvudet. Jaja, bråttom nu. Men ni ska få några vinterbilder från i onsdags innan jag åker. För jag tror inte Alve är så positiv till att jag lånar hans dator, men det vill jag inte heller. Pusshaaij på en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0