Trött & sjuk

Sitter här i min ensamhet och nyser. Min lillasyster har smittat mig med förkylning och hosta, bara det att jag blev dubbelt så sjuk som hon var. Trevligt. Men ja, mycket har hänt sen jag skrev sist. Vilket var för en hel vecka sedan! Jag har firat födelsedag den 30/12 med bra resultat. Det var ett trevligt kalas och jag fick mycket pengar som jag igår köpte ett playstation 2 för. Jag och syster delade på kostnaderna så det blev inte så farligt dyrt.
Men så har jag även firat nyår, och mitt i firandet dök Alve upp. Det var en glad överaskning! Mitt humör var ganska dåligt innan dess, jag låg och läste färdigt tredje boken i Twilight serien hela dagen. Var inte sugen på att göra något alls, var på rätt dåligt humör alltså. Men så dök Alve upp och gjorde mig glad igen, tack för det<3
Och sen så har det väl inte hänt så mycket mer. Jag ska försöka hinna med lite Matte, Idrottsinlämning och såklart blogga mer än vad jag gjort den senaste tiden. Fast jag har inte suttit vid datorn på två dagar nu, har ersatt mycket av den tiden med Playstation. Och imorgon ska jag till Alve, sjuk eller inte sjuk. Saknar honom för mycket för att sitta hemma och tycka synd om mig själv brevid ett berg näsdukar. Men nu ska jag snart sova, så vi hörs. Pusshaaij.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0