Shoppingdags

Sitter hemma hos mormor nu medan mamma är på salongen brevid och fixar sina ögonbryn, plockar och färgar. Jag kom precis på att jag har aldrig fixat med mina ögonbryn. Dem syns knappt så om jag plockar dem så försvinner dem och färgar jag ser det konstigt ut eftersom jag är så blond. Skriver på mormors laptop, jag trivs inte med tangentbordet. Jaja, snart ska jag till Center Syd och handla lite. Matilda ska köpa nya byxor och jag ska köpa så spännande plagg som strumpor! Har upptäckt att min strumplåda är nästan tom. Nu klagar min syster på mig, hon vill också ha datorn! Så nu får det vara färdigbloggat. Förresten, idag var TV4 och SVT1 och lite fler folk på min skola. Polhemskolan i Lund. För vi har fått äran att ha en av de utbildningarna för "extra smarta barn" eller vad man ska kalla dem. Så vi kommer ha en inriktning med extra fysik, usch. Jag är inte så bra på fysik, och inte blev jag intervjuad heller.. Men skolan var med i alla fall. Men nu ska jag gå. Pusshaaij.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0