Prisonbreak

Sitter här och håller på att somna. Hade slutprov i Matte C idag, fyra timmar tog det att skriva provet. Men det kändes inte så svårt ändå, får se hur det går... Imorgon är jag ledig och det ska bli jätteskönt. Jag ska hem till Alve en stund på dagen men sen har han träning klockan fyra så då får jag åka hem igen. Sedan på onsdag så börjar period två, som det heter, och mitt schema är inte alls bra eftersom jag är dålig på att komma upp på morgonen. Jag börjar 8.00 tre dagar i veckan, då får jag gå upp 6.15 vilket jag gärna hoppar över. Men nu ska jag snart gå och titta på prisonbreak. Förresten, heter det prisonbreak eller prison break? Jaja, jag tror att alla förstår vad jag menar även om jag stavar fel. Pusshaaij.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0