När ska jag lära mig att göra läxorna?

Jag är så dålig när det kommer till att plugga hemma. Jag tänkte att jag skulle räkna matte idag, har slutprov på måndag nämligen. Men efter att ha räknat fem tal blev jag trött och började leta i skafferiet (fy på mig!) och hittade en kakburk, såklart! Sen så skulle jag baaara spela liite Playstation och självklart fasnade jag där. Och så var det ju den här tyskaläxan också... Tills imorgon dessutom, när hade jag tänkt mig att jag skulle göra den egentligen? Jaja, det löser sig. Jag har en rast på två timmar innan tyskalektionen imorgon, så det får bli tyskapluggande då. Jaja, no more to say. Ni får en liten låt i inlägget idag, bara för att jag är så snäll (fast det är ni också som läser min blogg). Pusshaaij.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0