Klassfest ikväll

Det ser inte så bra ut på mitt besökarantal just nu, bättre kan ni! Men jag tvingar ingen, jag kanske är jättetråkig att läsa om. Men ja, får kanske en snilleblixt snart.
Sitter och väntar på att mina gäster ska komma. Fast det är två timmar kvar. Har bjudit in några från min förra klass, elva stycken närmare bestämt. Får leta stolar sen, för min soffa lär inte räcka till. Ska snart spela lite Guitar Hero, jag upptäckte innan att jag var jättebra på det idag. Och ja, jag spelar på easy ^^ Jag försökte spela på medium innan men då klarade jag bara 42% av Livin' on a prayer med Bon Jovi. Nu ska min familj åka på bio, så jag är helt själv hemma. Nu ska jag springa upp till TV'n. Hejdå allihopa. Pusshaaij.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0