Vallåsen 19/2

Mm, i torsdags var jag och mina kompisar på vallåsen och åkte skidor. Jag åkte hemifrån 07.15 och kom hem 22.30, ni anar inte hur trött jag var. Men jag började inte åka skidor förrän vid 11 och sen åkte jag nog till halv 8 så det var inte så farligt. Men jag hinner inte blogga så mycket mer nu. Ska snart äta och sen tänkte jag göra lite skolarbete. Det kan behövas, och jag är alltid så optimistisk i början av lovet så jag packar ner jättemånga böcker i min väska. Jaja, ni får lite bilder också, inte så många men ni klarar er nog. Pusshaaij.

     
( Bilderna är klickbara )

Kommentarer
Postat av: Prinzessin

Ja alla katter går tyvärr inte att rädda, men det är bra att alla får en chans. Bra att du gav hen en chans :).



Och tänk att det är så mycket snö här nere i söder så man till och med kan åka skidor, blir ju nästan lite sugen.

2009-02-21 @ 14:12:10
URL: http://prinzessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0