Valentine's Day-avslut och designen tillbaka

Jag är verkligen jättetrött. Det är jobbigt att vara trött när man har linser, de torkar och så börjar ögonen klia. Det är inte mysigt. Jag har fortfarande min alla hjärtans dag-design uppe, den ska snart bli utbytt mot min vanliga. Men jag ska nog göra om min vanliga lite, men det får vänta. Alve blev jätteglad för sin present, det verkade så i alla fall.. Och jag blev väldigt glad för det jag fick. Det är tur att jag har hittat en så bra person. Nu ska jag inte skriva så mycket mer. Ska lägga in bilder på det alve fick och det jag fick. Sen ska jag börja koda om min blogg.. Pusshaaij mina små tomtar.

   

Alves fina örngott som jag har ritat på. Blev faktiskt rätt stolt även om vissa delar blev konstiga...  Och mina fina rosor som jag fick, dem luktar jättegott. Tio rosor som står på mitt skrivbord. Jag fick en mascara också, för det har jag önskat mig, wiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0