Övningskörning och övertalningsproblem

Idag har jag kört bil hela dagen känns det som. Min mamma har brutit lilltån och kan därför inte ta bussen, jag vet att det låter töntigt och hon blir lite retad av familjen för det.. Men så skulle vi, min syster, pappa och jag, till busshållsplatsen och hämta hem bilen eftersom mamma inte skulle åka med bussen hem från jobbet. Sen så fick jag köra till Center Syd i löddeköpinge och snurra rundor. Och innan dess tvingade pappa mig att backa slalom på en stor parkering. Men ni anar inte hur duktig jag var. Sen var det dags att hämta mamma på jobbet i Malmö. Jag fick testa på att köra i malmö innerstad i rusningstrafik, det var hemskt. Men det värsta var inte biltrafiken utan faktiskt cyklisterna. Så det kan ni tänka på när ni cyklar, det är sjukt irriterande när cyklister tar sig friheter och sticker över vägen helt plötsligt osv. Men det gick bra där också, som tur var. Hmm, var var jag nu.. Jo som sagt, jag har kört en hel del idag. Övningskört då förståss. Men jag har hunnit spela sims också, på min stackars dator. Min dator är lite för dålig för sims. Men jag ska ju få låna alves förra dator snart, ellerhur Alve!? Han är lite svårövertalad. Och så måste han rensa den först. Hans lillebror har fått låna den ett tag och jag vill inte råka hitta porr på den. Alve är väldigt dålig på att bli övertalad idag.. Men det är krissituation faktiskt. Jag kan inte klara mig utan the sims, inte nu när jag har blivit beroende igen. Jaja, jag får väl sluta tjata på honom, men så är jag också den mest otåliga personen på jordens yta. Men innan jag blir allt för nedstämd så ska jag säga hejdå. Så ja, pusshaaij på er då. Och så får ni en bild från när jag var ute innan idag, det röda huset var en så fin kontrast tyckte jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0