Sista lovdagen

Skola imorgon. Det är jättehemskt! Då är det tillbaka till vardagslivet, stiga upp klockan 6 och sova kl 23. Jag hade egentligen lovat er bilder idag från bowlingen igår, men jag var så stressad att hinna med bussen så jag glömde min kamera hemma. Så ni får klara er utan bilder. Men jag kan berätta att jag vann stort. Efter bowlingen gick vi och såg Valkyria på bio, den var ganska bra. Och sen byggde vi en snögubbe och pratade med en full kille som trodde att jag gick på spyken bara för att jag byggde en snögubbe. Gör man sånnt på spyken eller? Jaja, hinner inte skriva så mycket idag. Måste duscha också. Det står det i minst hälften av alla mina blogginlägg. Men det är bara för att jag skriver på kvällen innan jag ska sova. Men nu är det pusshaaij på er. Ha en trevlig söndagskväll.

Kommentarer
Postat av: Katarinaz

Det lyckas du med ska du se. Gör som jag börja tänk på allt dåligt med dina älskade kakor, lär gärnan inte tycka om alla goda kakor :D



lycka till

2009-02-22 @ 21:55:57
URL: http://katarinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0