En trött fixar-Sara

Pjuh, det är jobbigt att fixa så mycket saker som jag har gjort denna kväll. Men det är värt det. Hoppas att det är snö imorgon, då kanske jag tar en runda med kameran om jag hinner. Alve kommer hit 15.00, ungefär. Och så kom jag precis på vad pappa ska få i present. Måste gå ner till den andra datorn och skriva ut lite saker... Men sen ska jag sova, efter att jag har städat. Mitt rum är just nu katastrofalt stökigt. Hmm, jaja.. Det blev inte så mycket intressant bloggande idag. Jag har inga smarta åsikter om något just nu, men misströsta inte! Det är någon filmreplik tror jag, det där sista. Någon som har haft otur idag förresten? Inte jag i alla fall.  Pusshaaij. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0