Dåligt Sara, dåligt..

Jag skäms, ja helt ärligt så skäms jag lite. Inget bloggaktivitet på fem dagar. Synd tänker vissa, skönt tänker andra. Så kan det vara. Jag vet egentligen inte vad jag har gjort. Jag har inte haft något att skriva om antar jag. Det har jag nu. Min familj sitter och tittar på melodifestivalen tillsammans med resten av sverige, en del i alla fall.. Men inte jag, jag har redan sett den. Jag var nämligen på genrepet i malmö innan. Så nu har jag hört alla låtar och alla skämt, och sett petra mede utan smink. Det var väldigt roligt när röstningen kom (de hade lottat poängställningen för att få öva på det momentet också). Alla i arenan skrek på de som skulle vinna och jag tyckte att folk var så knäppa så jag satt och skrek "Darin". Han var nämligen pausunderhållningen. Och han hade lika stor chans att få komma till globen som de andra hade på genrepet så varför inte. Det var bara min syster som tyckte att jag var så otrooligt pinsam. Men ni får bilder i nästa inlägg för jag hittar inte min kamera. Skriver snart igen, pusshaaij.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0