Blogguppehåll? Inte jag inte!

Det känns som om jag inte har bloggat på evigheter. Som att min frånvarotid kan räknas i månader. Men det har visst bara varit två veckor, om man kan kalla det för "bara". Men dagens inlägg blir väl inte mitt smartaste. Jag ville bara skriva av mig lite, och göra mina läsar glada. Jag har trotts allt några kvar, även om jag har varit oaktiv. Så detta inlägget kommer handla om att jag ska duscha nu och sen ska jag titta på Prison break. Och så ska jag använda min nya hårinpackning, Schwarzkopf gliss, det är mitt livs bästa investering. En av dem iallafall. Vilken skillnad det blev! Men nu måste jag rusa. Jag är ju kvinna förstår ni. Och min ras brukar behöva lång tid i badrummet, så är det bara. Jag måste forska om det någon gång, det är rätt intressant faktiskt. Förövrigt har jag jättemycket läxor, jag somnade i min historiabok innan idag. Det kommer gå lysande på provet imorron, och ja jag var ironisk. Men jag måste skriva en "att göra"-lista. Det får ni stå ut med här nedan. Nu kallar duschen på mig. Pusshaaij alla mina söta läsare. Jag ska skärpa mig, jag lovar!

Saras "att göra"-lista:
[x] Öva till matteprovet på tisdag
[/] Läsa historia, prov på tisdag
[x] Skriva en tyskaredovisning om Nelson Mandela, till onsdag.
[/] Öva till biologiprovet på onsdag.
[x] Skriva min uppsats i Biologi Breddning, till fredag morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0