Ännu ett meningsfullt inlägg.

Egentligen skriver jag bara för att komma tillbaka i bloggrytmen. Min hjärna går fortfarande på högvarv pga allt skolarbete. Ska gå ner och duscha och lyssna på en lugn skiva. Vi har nämligen högtalare i badrummet, och jag har kommit på att jag kan inte leva utan dem. Det får pappa fixa åt mig sen när jag flyttar. Sen imorgon ska jag åka hemifrån kvart över sju för att sitta och studera innan biologiprovet på morgonen. Provet börjar 8 så då har jag en extra halvtimme. Får se om jag lyckas fixa sällskap, jag är inte så bra på övertalning längre. Dessutom börjar jag bli sjuk, skrev jag det igår? Nåväl, jag tror att jag var för kall i söndags när jag var ute och joggade så nu har jag någon variant av halsfluss. Nog pratat nu, måste springa till badrummet. Ska somna tidigt idag nämligen. Annars orkar jag inte stiga upp klockan sex. Pusshaaij allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0