Alla sova, släkta äro ljusen...

Ska snart gå ner och göra mig i ordning för natten. Känner mig jätteäcklig och överväger seriöst att färga mitt hår. Det känns så grått ibland, och så är det som en enda stor boll av alla knutor. Och min hy ska vi inte ens prata om.. Nej, det får bli ändring på det. En ny mer hälsosam livsstil hade varit trevligt. Ska jogga imorgon bara för att känna mig duktig. Men det var förresten inte därför jag började skriva, alltså det var inte för att klaga på mitt yttre. Nej, det var för att jag måste ha fler bilder på min blogg. Jag menar, jag fotograferar ändå ganska mycket och har till och med en systemkamera, inte för att det skulle göra mig till en bättre fotograf men ni förstår vad jag menar.. Så på grund av detta problem så får ni idag en bild på tårtan som mamma och min lillasyster gjorde i lördags, alla hjärtans dag. Usch vad jag blev sugen på chips.. Jag är så dålig på att vara nyttig, men misstolka mig inte! Jag har inte börjat äta chips nu precis, jag bara drömmer om att göra det.. Jaja, här kommer bilden. Inte för att det är något speciellt, men tårtan var i alla fall väldigt god. Pusshaaij.



Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Mums.

2009-02-17 @ 16:00:13
URL: http://sexandtheCitty.tk
Postat av: Adessa

Oh, vad sugen jag blev nu då. Jag som inte ens gillar tårta. Världigt "smaskig" bild. Om du förstår vad jag menar. Haha



//Adessa

2009-02-17 @ 18:42:59
URL: http://adessa.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-17 @ 21:51:26
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0