Alla hjärtans dag!

Idag är dagen då alla förälskade går omkring och myser och där alla ensamma blir ännu mer ensamma. Där affärerna övertygar folk att kärlek kan köpas för pengar och gelehjärtan gömmer sig hos varannan svensk. Men jag gillar alla hjärtans dag ändå. Alla som man ger presenter till blir så glada. Och i min lilla värld som jag lever i tillåter jag inga sura miner, alla ska vara glada alltid utom jag.. Men jag ska snart göra mig färdig för dagen. Har bara slängt på mig lite kläder för att kunna åka till affären. Och så har jag precis slagit in Alves presenter. Ni anar inte som jag har slitit med dem! Jaja, ni ska få se sen vad han fick. Nu får ni bara se pappret på utsidan. Klaga inte på bildkvaliteten, jag hade bara pappas kamera i närheten.. Inte min superkamera. Pusshaaij på er, hoppas att ni får en mysig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0