Alla hjärtans dag imorgon = ny design!

Detta var nog min snabbaste bloggdesign någonsin. Men så använde jag också min gamla som grund. Men jag ska fortsätta använda min gamla sen. Jag är helt glad nu, men tyvärr kan jag inte skriva varför. Alve läser min blogg och det är massa grejer som jag har fixat till honom.. Det kommer bli så braa. Om jag inte klantar till det i slutet, hoppas verkligen inte det. Ni ska få bilder imorgon, eller på söndag. Får se när jag hinner. Och förresten är det sportlov nu. Hur skönt är inte det mitt i all skolstress. Jag ska njuta, och åka skidor en dag med mina kompisar. Det var så längesen jag stod på ett par skidor, får se om jag är den förste att trilla. Ni ska få bilder från den dagen också, vilket blir på torsdag. Men nu ska jag fortsätta fixa, skriver kanske mer sen.. Pusshaaij på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0