Plugg, plugg..

Ibland förstår jag inte vad det är med mig. Imorgon har jag en muntlig redovisning i tyska, en historialäxa på 40 sidor och ett stort musikprov. Och ändå kan jag ingenting. Men så brukar jag vara, i de teoretiska ämnena funkar det rätt okej, men musik är praktiskt och man kan inte gissa hur man ska spela.. Fy på mig.
Istället för att plugga har jag sysselsatt mig med att designa bloggen, blev ganska nöjd änsålänge :)
Nej, blev inte så mycket bloggande idag just, men det kommer nog. Nu måste jag spela igenom låtarna.


Kommentarer
Postat av: Frida J

Härlig bild, jag är ett stort fan till musiken. :)

2008-11-16 @ 21:33:00
URL: http://fridajs.blogg.se/
Postat av: Alve

Yayaya första kommentaren på heeela bloggen, cooling här, ohh juste. fin blogg :)

2008-11-16 @ 21:34:15
Postat av: Jaana

Jag har också någon tyskaläxa till imorgon. Ingen aning om vilken dock :/

2008-11-16 @ 21:38:21
URL: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0