Bloggdags igen

Det är snö ute idag, fast det har det varit de senaste dagarna. Det är väldigt jobbigt att inte kunna gå ut med kameran och föreviga den första snön. Har stort fysikprov på tisdag och jag är verkligen inte bra på fysik. Det blir till att plugga hela dagen.

Fast jag var ute igår och hade snöbollskrig med Alve, jag vann stort.. Eller njae, kanske lite iaf. Ibland undrar jag vad den människan tänker på när han springer upp bakom en och trycker en kall vante full med snö i ansiktet på en. Usch, det var inte roligt.. Men han fick igen sen, mogen som jag är. Jag gick faktiskt upp extra tidigt igår för att åka och väcka den lilla nörden till pojkvän. Det var extremt kallt! Först ta bussen och sen vänta 30 minuter i Lund på tåget och sen gå en kvart för att komma fram, men det blev mysiga bilder för jag hade kameran med mig :) Men nu ska jag till Nova Lund, pusshaaij.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0