Är det inte jul snart...?

Idag hade jag ingen musiklektion eftersom läraren var sjuk så jag gick lite i Lund. Först var jag på H&M och hittade några snygga saker men köpte inget, snål som jag är, så sen gick jag in på lagerhaus. Den affären är så mysig, fick flera julklappsideér där inne. Det är så mysigt med all julskyltning, jag blir på så bra humör. För med julen följer även min födelsedag och nyårsafton. Jag är en julmänniska på högsta nivå. Så när jag kom hem sen så gjorde jag en stor mugg varm choklad med massa gott i och pepparkakor. Mums. Nu ska jag skriva en önskelista och en lista på vad jag ska köpa till alla andra. Pusshaij.


Kommentarer
Postat av: Åzie

jättefin bild :D Jag längtar också sjukt mkt till julen

2008-11-22 @ 14:43:58
URL: http://zambina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0