Yes! Nu kan man pusta ut..

Sitter på mammas laptop just nu. Hon kommer nog snart och knuffar iväg mig.. Ville bara dela med mig av min ledighet. Vi hade slutprov i Fysik A idag. Det är underbart! Inte för att det gick särskilt bra utan för att vi inte har mer att göra före jullovet. Men nu ska jag gå och duscha. Ser inte så mycket av det jag skriver, mina linser är helt torra.. Är dessutom jättetrött. Ska lägga mig tidigt. Ska bara duscha först och sen när Alve kommer hem vid halv tio så ska jag säga puss godnatt till honom på msn. Hade hellre sagt det öga mot öga ( för då hade vi varit i samma rum och det är mysigt :) ). Men nu ska jag låsa in mig i badrummet, mamma kom och ville ha tillbaka datorn. Pusshaaij.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0