Ny header!

Ojoj, det var en vecka sen jag uppdaterade min blogg. Men det blir så när man har mycket annat att tänka på. Det är väldigt mycket skola just nu.. Men idag har jag ritat lite i photoshop. Hade en påbörjad header som jag gjorde om lite. Men jag är fortfarande inte nöjd så det blir nog några uppdateringar (den ser så tom ut). Nåväl. Julen är på intågande och julklappslistan är skriven. Det problematiska är att införskaffa dem, idéerna har jag. Fast så är jag ganska fattig just nu också.

Det blev ett ganska tråkigt och meningslöst inlägg idag. Men jag ska börja blogga oftare, det har jag bestämt! Nu ska jag i alla fall springa in i duschen. Pusshaaij.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0