Lucia idag

Den 13:onde December firades med att vakna upp brevid Alve. Supermys. Sedan blev det lite fysikplugg, men Alve somnade. Säkert bara för att slippa bevisa att han inte förstod fysiken. Jag är så bra på att se hans baktanke. Men jaja. Sen åkte vi till hjärup och Jakriborg på julmarknad. Väldigt mysigt ställe, Jakriborg då förståss. Sen tog Alve tåget hem och jag och familjen åkte och handlade lite.

Detta var nog det långsammaste inlägg jag har skrivit hitintills. Det har nog tagit snart en timme. Jag klickade in på en blogg med ett videoklipp. Sen bara klickade jag vidare. Så nu har jag tittat på idol, nästan alla deltagare. Sen klickade jag på Molly Sandén, sen så ska det låta och ola och massa annat. Nu blev det visst 1 och en halv timme.. Usch vad långsam jag är. Jaja, blir kaanske fysik nu. Eller så får jag städa.. Men nu är det två timmar och jag har skrapat ihop ännu ett meningslöst inlägg. Pusshaaij.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0